The galaxy hero academy's most hopeless student, Kenny Starfighter, has been given an ultimatum from his father; either graduate or start working in the family hair salon. In an attempt to short cut his way to graduation, Kenny crash lands on planet Earth and is dragged into an action packed adventure together with Pontus, a fifteen year old science geek with bad eye sight, and with Miranda, the coolest girl in school. It will not take long until Kenny and his new found friends have super villains on their tail.