When Uncle Anders learns he is inheriting a castle on Funen, the whole family piles into the car to go there for a holiday. As it turns out, another family is also claiming title to the castle. A contest with three challenges will determine who the rightful heir to the castle is, but a ghost that looks an awful lot like Uncle Anders has a few words to say, too.