Walking up blood-soaked in London next to a dead body, Jack has amnesia. But just enough wits about his to disappear before the police arrive. A photograph and a scribbles address draw him to Paris to visit Erin, the ex he can't remember. But a guy like Jack attracts trouble, and an encounter with the mysterious cabaret singer girl X brings him to the attention of underworld figure Garvey. As he struggles to remember his former life and with the British police closing on him. Jack finds his chances for happiness and a new life slipping away as he is dragged into a web of lust and deceit. With tragic consequences.