Paul Giamatti is an actor who becomes so impassioned with the characters and roles that he plays that he has trouble disassociating himself from the character after the scene is done. As a result his mind and spirit are a tangled mass of emotions that he seems to have trouble separating from his own feelings. As he struggles to play Uncle Vanya he reads an article in the New Yorker regarding "Soul Storage", which in fact is a procedural clinic that physically removes one's soul from their body. While hesitant at first to go through with such a procedure, being unsure how it would affect the life around him, Paul decides to go ahead...