After spending her adolescence in small-town Slovenia, at twenty-three Aleksandra is grateful for the glorious anonymity of Ljubljana, and knows just what to do with it. Styling herself into a mid-level call girl, she sells her soul in exchange for a view from above. Dropping out of society, she barricades herself inside her luxury penthouse and watches the world pass her by. But her isolated existence – English studies during the day, mortgage payments by night – is thrown into chaos when one of her clients, a visiting politician, dies of a heart attack on her watch. All of a sudden, Aleksandra is required to feel things – fear, guilt, loneliness – while the police are on the lookout for Slovenka, her working-girl alias.