The streets of Beirut are packed with people and demonstrators. In the meantime, three women who do not know each other, get on the same bus, travelling to the same place, Mermel prison where their men are locked up, but with different aims in mind. The journey towards their destination seems fairly trouble free, but then all of a sudden an accident changes the situation. The three women are prey to their anxieties and female obsessions, lost in the middle of nowhere: they are surrounded by the arid desert landscape and experience a surreal vision, following dunes, mirages and the evocation of the revolution's martyrs.