The lives of Manuel, Ana and Julio, friends since adolescence, are a fraud. They are in their late 30's, have achieved everything that brings happiness, according to our society, yet are in desperate search for a solution to their immense loneliness and dissatisfaction. Their paths cross in a warm summer night after not having seen each other for some time, and they initiate a trip towards the heart of the night: sex, drugs, alcohol and excess; an escape towards adolescence as the only way to avoid reality.