Four weddings, endless vicissitudes, and only one goal: finally say "I do". Nicola, a policeman in Puglia, is a reformed ladies' man with his heart set on marrying the daughter of the Indian ambassador. Salvatore and Chiara, a young couple with uncertain job prospects and a baby on the way, figure out how to get married for practically nothing: have their guests crash the wedding of Sabrina the showgirl and the wealthy financier Attilio Panecci. Meanwhile, a Roman prosecutor, Fabio Di Caio, is likewise hellbent on crashing the wedding of the century, but he also has to talk his elderly father out of marrying a twenty-year-old masseuse.