What happens to film characters after the film is made, has had its run in the theatres and been filed away in our memories? To find the answer, Zanussi takes the young star of his last film With a Warm Heart and sends him to interview not only the great actors of Polish cinema, like Zbigniew Zapasiewicz, Malgorzata Zajlczkowska, and Daniel Olbrychski, but also the characters Zanussi had them play in films like Family Life, 1971; Camouflage, 1977; and The Constant Factor, 1980. The result: an unprecedented film experiment in which film classics find a new life in a contemporary film.