Fifteen year olds Robbie and Ziggy think they'll be best mates forever, but when Robbie collapses on holiday and is diagnosed with a fatal heart condition, "forever" suddenly isn't such a long time. Lying in the children's ward at a Liverpool hospital, Robbie has only one thing on his mind: he doesn't want to die a virgin - and the only one who can help him achieve his goal is Ziggy, whose flawed attempts get him into all sorts of trouble: at school he gets beaten up by girls outraged at being propositioned and, at one point, has to rescue Robbie from a police raid. Until Ziggy finally hatches a plan that might, this time, actually work for Robbie, but not in a way either of them expects.