The story of two hapless friends down on their luck begins. One day Mike is attacked by two gangsters who steal his bike. Peter is left by his girlfriend, because she assumes he’s gay. Our two friends go for a change. They make a deal: Mike helps Peter to become a proper manlike guy, and Peter in turn teaches Mike how to understand a woman’s soul.