“66/67” is the name of a football fan club that binds six men together since their youth. But to its members, “66/67” means much more than just a regular fan club. These numbers represent a world of it’s own to them, revolving around their leader Florian. A world dominated by passion, adrenaline and violence. Among themselves they feel protected from everyday problems like job pressure and expectations of their families and girlfriends. But in the summer of 2008, while their football team faces relegation to the fourth division, their self-made walls begin to crumble. Their fellowship is increasingly beleaguered by questions from outside its ranks. They feel it – their time is running out.