The story of Kathrin who, now aged twenty-six, returns to her childhood village where an entire family was brutally murdered at nearby Tannöd Farm. The killer was never found and the further Kathrin delves into the village’s dark secrets, the more she is forced to recognize that the affair has much more to do with her than is welcome....