Carlos is 55 years old. His wife Ada, unlike her husband, is a woman with a busy social life, always smiling, at times even seductively. One day, Carlos finds out Ada is seeing another man and decides to follow her to their meeting. In an unexpected turn of events, when the two men meet, they find they share an understanding. Could this be a start to a new friendship?