Enzo returns to Genoa after a lengthy absence. He crosses the city in search of places he remembers from before but they have been inexorably changed by passing time. He finds Mary waiting for him at the small house in the ghetto of the old city. His life-long companion, she has been waiting for Enzo to return from the prison where he was serving time.