Alistar and Valerie, both of whom are in their eighties, leave for Germany, where the man want to return to atone for a fault fifty years old. Their son Ross reluctantly joins them on their trip. Ross, who is almost thirty, still doesn’t know what to do with his life, a fact which worries his father. The vacation, which forces the family to live in close contact, becomes an opportunity to faces questions which were left long unresolved and to rethink the relationships of the couples, the married relationship of Alistar and Valerie and Ross’ relationship with his girlfriend.