Naghib is middle-aged architect who lives in Torino. One day, almost by chance, he meets the prostitute Amina and the two feel an immediate attraction. But Naghib, who is still closely tied to the culture of his homeland, is unable to throw himself completely into the relationship. Amina, who has run away from a violent husband, decides to disappear from the architect’s life. Only a member of the police force, Giada, who must oversee the girl’s expulsion, is able to bring the two back together.