Le Donk is a roadie and a washed-up musician. He recently lost his girlfriend and his life is going downhill fast, but when he meets Scor-Zay-Zee, a white, up-and-coming rapper from Nottingham, he foresees a change in his life. With the help of the director Shane Meadows and of the English indie-rock band Arctic Monkeys, Le Donk tries to make Scor-Zay-Zee a success story.