Felicia is a helper taking care of Anna who is confined to a wheelchair after dementia. Enduring temperamental and unmanageable Anna, she seldom keeps contact with the outside other than the nurse Michelle who visits occasionally. As the relationship with Anna changes, their time changes, too.