David, a young soldier returning from a tour of duty in Iraq, decides to go on a mountain biking adventure in Europe to forget his battle-weary past. In a beautiful, mysterious forest he meets Angeline. Packing bikes and tents, they team up to explore an isolated area, where they learn of a mystifying local myth. Soon, their natural surroundings turn into a nightmare, in which they are chased by two murderous hunters and an even more terrifying enemy. For David, it is a brusque awakening to a reality he wanted to forget.