Gabrielle is a vivacious sixty-something. Passionate about her job as an antique dealer, she is the centre of a little group that revolves around her. This world collapses the day she receives the notice of eviction from her Bazar, at the same time as she finds out she is to become a grandmother. She throws herself into a love affair with Fred, a young 25-year-old man of Portuguese origin, who lives on the other side of the boundary.