A young woman returns to her Greek roots in search of her real father. Accompanied by her stepfather, she shatters the very myths designed to protect her. She uncovers an unlikely relationship between those who raised her: a globetrotting photojournalist drawn to a Greek island girl exiled by her community. Angela meets her father and discovers the story of her mother, Athanassia; the strange paths of love she walked.