One out of ten Greeks goes to court at least once a year. The courtroom is a miniature of society, the small theatre where everyday differences are played out and resolved. For the first time a camera is allowed inside the Athens Court of First Instance and records “ordinary” trials, these eloquent and moving small dramas of everyday life.