Pavlos. Late forties. With two children who go to school every morning, the apartment block which it’s his turn to manage, the rotten plumbing and leaking sewage, the mother who’ll never get it into her head that her son is married to another woman – his wife, who feels him drifting ever further away after 10 years of marriage. But Pavlos has a dream: he wants to make this little world better!