Viorel is 42, divorced, has two young daughters and has just quit his job as a technical consultant and engineer at UGICP SA. On the morning of December 2nd, he starts his day feeling inexplicably anxious. Without looking for an explanation, he lets himself get carried away by events, as he aimlessly crosses Bucharest from one end to the other, fully decided on putting an end to the insecurity that has dominated his life since his divorce.