Young couple Michal and Veronika lives together for five years and experiences the first "fatigue" of the relationship. Michal would probably like to take it further to next level, Veronika just finished the college and hesitates between settling down or enjoying still some freedom. In order to move things in the positive way, Michal surprises Veronika by holiday in Sweden. Of course, with the bad luck very typical for him, everything goes wrong, romantic cabin rented via internet proves to be a scam and they end up stuck in foreign country without any plan to do next. At that moment, they meet Simon, young Czech traveler who seems to know his ways around Nordic countries very well.