Princess Aneta doesn't want to marry. Especially not awkward Prince Jeroným from the neighbouring kingdom, to whom she was betrothed at a young age in exchange for military protection provided by his father, King Bedrich. Aneta's father, King Leopold, would like to save her from the unwanted wedding, but he cannot renege on the royal promise. And so King Leopold come up with a grand subterfuge: he sends messages to his neighbour that Lucifer himself is courting the princess, not realizing of course the avalanche of unforeseen events he triggers, calling forth not only the wrath of Hell but above all that Lucifer's jealous fiancée Muribana...