The elements that rule Earth - Air, Fire, Earth and Water - are in their "regular inspection tour". We are following Water, in the form of the Rain Fairy. Traversing the land dressed like a poor woman, she learns that people really have begun focusing mainly on money and that love and goodness are disappearing.