During a night patrol that goes wrong, Simon and Julie, two ordinary police officers, injure a young executive who has shot dead one of their team members for no reason. Wrongly accused of a blunder and dismissed by their superiors, they decide to prove their innocence by carrying out an investigation into the drug responsible for their attacker’s mad outburst.