Sam the courier is a man on a mission! On his scooter, Sam breaks every rule of the road to make good on the "express delivery" promise of the courier service he works for. But however hard he tries, Sam never gets a bonus from his boss, never beats his slicker colleagues and never gets past his Dad, a cop who books him every time. All Sam has up is Nadia, and she will turn on him if he doesn't show up for her sister's wedding. Trouble is, Sam has one more delivery to make and his day has just gone from bad to worse...