Forty-five-year-old Jean-Pierre Savelli, a middle manager in a mutual insurance company in Clermont-Ferrand, is going through a difficult patch. He decides to go on a camping holiday, at the Flots Bleus campsite near Arcachon where he is reunited with the regulars, four years later.