A picture of bygone times and men. A glance from the future into the past, depicting the flag-flying days in Estonia. There is a contemporary Painter, a Writer, a Historian, a Soldier, a Teacher, a Scientist and a Composer. It might well happen that these characters open up to reveal their beliefs. But it might equally be the case that these conundrums are left for the viewer to decipher on their own. Where poetry ends, history begins.