Centers on the life of fifteen-year-old Eva who doesn't get along with her stepfather, designs and sells t-shirts and has a crush on a guy named Mees. Frustrated, Eva feels like her best friend now spends all of her free time with her new boyfriend so when smooth operator Ricardo swoops in and tells Eva he can make her a famous fashion designer, she finally feels special but Mees doesn't trust him.