Single mother Maria starts to receive anonymous death threats. Together with her children, she flees to her former parental home, where her older sister Ans now lives. During those cold winter days in the secluded seaside house she is confronted with her traumatic childhood memories. But as the people close to her begin to question her state of mind, her assailant closes in. After the novel 'Terug naar de kust' by Saskia Noort.