Horatiu, an 8-year-old boy who still believes in Santa, is taken by his mother to the mall as a Christmas gift. A day that should have been nothing more than ordinary turns into a lively adventure when the kid gets lost. He meets Ion, a small-time thief disguised as Santa Claus, who tries to still a diamond in complicity with four other fake Santas.