12-year-old gypsy Lali, who lives in extreme poverty with his mother in a rural Romany community, wins a chocolate bar whilst playing cards that contains a prize: a scooter. In order to collect it, he has to go to Budapest and decides to travel alone, also hoping to catch up with his father, whom he hasn’t seen for years. But the journey isn’t as straightforward as he imagines, from friendly encounters to his confrontation with a Hungarian society that is swift to destroy people’s dreams, particularly those of gypsies.