It's summer and 27-year-old Sam is heading south in his Ford. He is accompanied by a brother and sister, Mathieu and Léa, whom he meets by chance on his journey. Léa is beautiful and loves men, as does Mathieu. Having set out on a long trip, far from the motorways, headed for Spain, they will learn to understand, confront and love each other. But Sam has a secret, an old wound that isolates him more and more every day. Separated from his mother during childhood, the sole purpose of this trip is to find her.