Set in contemporary Dublin, the story of three unlikely fugitives on the run from gangster supremo, Perrier, who is desperate to retain his pride and cash after the accidental murder of one of his loyal gang. With only 24 hours to escape certain death, the trio must beat the clock, stay awake, and above all, pay Perrier’s bounty.