Life is far from easy for Julieta. She lives alone with her children in a tiny apartment, has very little money and struggles to lead a normal life, which is virtually impossible given these conditions. It’s Sunday evening and the boys’ father hasn’t picked up his sons Valentín and Teo as agreed. Julieta has to work and is sitting in front of the computer. But then she hears a loud bang. Teo begins to cry. What’s happened? Teo is unable to express himself and Valentín remains resolutely silent. A single mother of two boys, one of whom is badly hurt – to the doctor Teo’s injuries are more than just the result of an accident.