The year is 2007, four years after the fall of Saddam. A young man travels home to Baghdad, inspired and eager to fulfil his obligation to his family and friends who have been waiting many years for his return. On the journey we recount the trials and tribulations that faced the young man and his group of friends in their pursuit to make a dream come true.