What happens when the EHC Arosa, once the Swiss champions in ice hockey and pride of the region, goes bankrupt just when it needs to defend it’s rank in the league? And when the players have to be sold, leaving only a junior team that has been robbed of all future prospects with one fell swoop? There is only one solution: the former champions have to get off their duffs, squeeze their bellies into the hockey uniforms again and save the club from impending doom.