A dream has come true for Sina Andri. As a young helicopter pilot she lands a job with the Rega. There is only one drawback: she has to do her probation period at the base in Samedan. This is the place she escaped from in her youth after her first boyfriend committed suicide and she was given the blame. As a result of Sina’s homecoming, old memories of those who were involved come flooding back, thus setting a new catastrophe into motion.