Emily's love, the shy poet Josef, is caught in the woods. Emily and her new-found friends form a band of Robber Girls but this is immediately threatened when they are sought out and Emily is forced to go back to the Bishop's castle to be married. Thankfully, a band of merry-women, including Emily's pudgy sister, decide to take action. Dressed as nuns, they shuffle into the wedding ceremony and launch a big rescue mission using rifles, shotguns and bows and arrows. Everything is called off just before the vows are exchanged.