Swiss Alps, 1973. During a funeral procession in a mountain village, a little girl is the first person to notice the weird and wild-looking woman who suddenly appears as if out of nowhere and who begins to shatter the village's precarious idyll. Who is this strange and beautiful woman who never speaks? The story takes us deep into the remote world of the Swiss Alps, and into a tragic tale of lust, insanity and murder. Here the protagonists lose far more than just their faith in what keeps the fabric of the world together. For where religious madness, incest and belief in demons dance their dreadful dance, every truth can turn out to be false, every event can have a horrible, darker significance – and even love itself can become the gateway to hell.