Sebbe is fifteen and lives with his mother in an apartment that is much too small. He does his best. He never hits back. Sebbe loves his mother because he can't do otherwise. Sebbe escapes to the junk yard, and in his hands, dead things come to life. He has the power to create. Here he is free, but alone. His detachment increases at the same pace that his world shrinks, until finally, one day he is completely isolated, without anyone except his mother. When she fails him, all else fails.