Caco, a handsome, successful man, is devastated by the death of his daughter and becomes focused on caring for his disabled nephew Diego, whose father is in hiding after murdering a member of a rival family. When that family threaten to kill Diego if they can't find his father, Caco's protective instinct kicks in...