Carnival season in Dunkirk sees the city turned upside down by parades, songs and festivities. A young boy named Larbi runs away from home and, whilst sleeping rough in a doorway, is disturbed by a couple of carnival folk on their way home. Charmed, he decides to stick with them for a while...