Olga is 16 and ready. For life, love, adventure – anything else than her boring family in a tedious town that lies just off a highway. Olga's got a dream: Tangiers. And she's got principles, even if they're not of the traditional sort. "Only wild men are for loving" is one of them, "Take everything you can get" is another. So when she finds an unconscious man in a wrecked car one day, it all just clicks...