Zeki, a Turkish homosexual folk singer, travels from Amsterdam to attend an old friend's funeral in Germany. He leaves with Senay, an 11-year-old girl who is searching of her mother, whom no-one has heard of for a long time. Thrown together, the two discover an extraordinary affinity for each other.