Somewhere in Eastern Europe, Melania is bought by Boyan, a pimp. Seymour, a North American tourist, goes to a striptease joint where he’s immediately attracted by Melania and pays to be alone with her. Seymour’s obssession with the girl grows and he tries to buy her, ignoring the advice of his friend Roscoe. Seymour dreams of taking Melania away with him, but Boyan is determined to keep her.